سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟
سرخط خبرها

بی برنامگی قلعه نویی در انتخاب کادر فنی تیم ملی| مطهری جانشین الهویی شد!

  • کد خبر: ۱۶۰۷۱۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
بی برنامگی قلعه نویی در انتخاب کادر فنی تیم ملی| مطهری جانشین الهویی شد!
درحالی که زمان اندکی از انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی می‌گذرد، اما این مربی کادر فنی خود را بار‌ها با تغییرات مواجه کرده است و همچنان احتمال تغییرات تازه وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی همچنان در میان کارشناسان فوتبال ایران محل بحث است و بسیاری اعتقاد دارند این مربی که سال‌های طولانی را به ناکامی گذرانده نباید به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده می‌شد.

با این حال مهدی تاج که در انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی ناکام بود و بالادستی‌ها نیز دیگر به او اجازه نمی‌دادند که سراغ مربی خارجی برود تا احتمالا پرونده جدیدی علیه فوتبال ایران شکل بگیرد، درنهایت حکم به حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی داد.  

قلعه نویی، اما از زمان حضور به این سمت تا کنون به دفعات کادر فنی خود را تغییر داده و اصولا مشخص نیست در انتخاب دستیارانش دنبال چه اهدافی است.

قلعه نویی ابتدا قصد داشت رحمان رضایی را به عنوان یکی از کمک‌های خود برگزیند که این مربی از سوی برخی نهاد‌ها مورد تایید قرار نگرفت و سرمربی تیم ملی برای اینکه جای رحمان رضایی را پر کند سراغ آندرانیک تیموریان رفت. البته قلعه نویی پیش از انتخاب آندو با چند تن از بازیکنان سابق تیم ملی نیز مذاکراتی انجام داده بود، اما درنهایت آندو که در دوران بازیگری رابطه مطلوبی با سرمربی تیم ملی نداشت، به عنوان یکی از کمک‌ها در کادر فنی تیم ملی برگزیده شد.

بعد از حضور آندو در مجموعه کادر فنی تیم ملی، اما ناگهان نام سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان معرفی شد تا این مربی نیز از کادر فنی تیم ملی جدا شود. قلعه نویی نیز برای پر کردن جای خالی الهویی با حمید مطهری، سرمربی سابق تیم نساجی به توافق رسید تا این مربی به جای الهویی درکادر فنی تیم ملی قرار بگیرد.

اینکه سرمربی تیم ملی در این سطح قادر به انجام محاسبات دقیق در انتخاب دستیارانش در تیم ملی نیست تا اینگونه شاهد جدایی‌های پی درپی مربیان از کادر فنی تیم ملی نباشیم نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی عملا برنامه مشخصی برای کادر خود ندارد و تنها به دنبال ردیف کردن چند نام دهان پر کن در کنار خود است تا اهدافش را در تیم ملی پیش براند.

حتی درباره مربی بدنساز تیم ملی نیز شایعات متعددی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که قلعه نویی به دنبال انتخاب یک مربی بدنساز خارجی است که اگر چنین اتفاقی رخ دهد قربانعلی‌پور نیز از تیم ملی جدا خواهد شد تا سومین تغییر نیز در کادر فنی تیم ملی به ثبت برسد.

نکته پراهمیت درباره نحوه کار قلعه نویی این است که او درگذشته نیز به خصوص زمانی که سرمربی استقلال بود، کادر فنی خود را بار‌ها تغییر می‌داد که این تصمیمات با انتقاد‌هایی همراه بود. به هرحال امیدواریم امیرقلعه نویی لااقل در بخش مربیگری تیم ملی و کوچینگ دچار این تغییرات آنی و لحظه‌ای نشود وبتواند تیم ملی را به ثبات برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->